Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123
Szerző
Topic neve: Mobiltelefonok és szolgáltatók
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Mobiltelefonok és szolgáltatók
1. hozzászólás - 2008.12.03. 14:51:30
Volt egy érdekes élményem nemrégiben. Amikor megint ellopták a telefonkábeleket a kerületben, és így nem volt internetünk, úgy döntöttem, hogy nem várok egy hetet, amíg rendbejönnek a dolgok, hanem veszek valamilyen mobil internet hozzáférést a cégnek, hogy addig is tudjunk dolgozni. Lementem az Europarkba, és bementem a Vodafone-hoz. Az ügyfélszolgálatosnak elmondtam, hogy kellene egy számítógépre köthető modem, amit csak akkor fogok használni, ha épp nincs rendes internetünk, afféle vésztartaléknak. Mit tud ajánlani. Mintegy 20 percbe telt, amíg a hölgy felfogta, mit akarok, és sikerült meggyőznöm arról, hogy nem, nem akarok semmiféle havi előfizetéses konstrukciót, mert erre évente 2 hetet lesz szükségem (beleértve az esetleges nyaralást is). De végül kikerült a pultra a feltöltőkártyás modem, és sor került a fizetésre. Mondom, cégnek lesz, kérnék egy ÁFÁs számlát. A hölgy erre közli, hogy oké, akkor prezentáljam a céges papírokat, aláírási címpéldány, cégbírósági végzés, miegymás. Itt most álljunk meg egy pillanatra. Nem havi előfizetést akartam venni, ahol az elvetemült felhasználók képesek, és nem egyenlítik ki az utólag kézhez kapott számlát. Nem. Egy fix díjas hardver eszközt vásároltam, egy előre kifizetett telefonkártyával. Kb. mintha bemegyek az áruházba, veszek egy karton wcpapírt, a pénztárnál ÁFÁs számlát kérek - és kérik a cégbírósági végzést.
Mondjuk, azért ilyesmire fel voltam készülve, tudom, milyenek a mobilszolgáltatók, tehát széles mosollyal elővettem a kért papírokat. A hölgy nézi, nézi, aztán azt mondja: ez nem jó, mert ez egy "módosító" végzés. Mire én: a végzés az végés, minden létező adat rajta van, ami kell, ez a legfrissebb, ami a cégbíróságtól van, hacsak nem az eredeti 1992-es bejegyzésre vágyik valamiért. Márpedig ez nem jó, mert csak módosítás, nincs rajta a jegyzett tőke, a tagok neve meg akármi. Mutatom neki, hogy lapozzon, itt vannak azok az adatok is. 10-15 percnyi vita után mondtam, hogy akkor hívja ide a főnökét. Elment, jön vissza néhány perc múlva, főnök sehol. Márpedig ez a papír így nem jó. Oké, mondom, panaszt hol tudok tenni? Írjak egy levelet a telefonszámlámon levő címre!
Alapvetően toleráns és béketűrő ember vagyok. Tudom, hogy a Vodafone ezzel a magatartással mindenfajta fogyasztóvédelmi és egyéb előírást megsértett, de igazándiból már elegem volt az egészből, otthagytam az ügyfélszolgálatost, és bementem a T-Mobile-hoz. Megkérdeztem, hogyan tudnék gyorsan egy mobil modemhez jutni. Rámutattak a Saturnra, bementem, és 2 perc alatt vettem egy mobil modemet, előre feltöltött kártyával, céges számlára. Végzés meg egyebek nélkül.
Hogy miért írtam le ezt az egészet. Egyrészt, azon felül, hogy az ügyfélszolgálatos csaj síkhülye volt, és teljesen alkalmatlan a munkája elvégzésére, annyi bizonyos, hogy a cége által szigorúan meghatározott módon járt el (és valószínűleg ebben a színfalak mögött lapító főnöke is megerősítette). Tehát mondhatjuk, hogy a cég bürokráciája olyan szinten túlszabályozta magát, hogy az már aktívan akadályozza őket a profit termelésében. És ez a dolog sok multiról elmondható: horribilis pénzeket költenek reklámra, menedzserekre, piackutatásra, és még ki tudja mire. De amikor valaki besétál a boltba, és meg akarja venni a terméküket, akkor képtelenek kiszolgálni. És itt nemcsak arról van szó, hogy elestek a modem és a feltöltőkártya hasznától, és az alkalmazott egy fillér hasznot nem termelt a cégének ebben a fél órában: kialakult bennem egy végérvényesen negatív kép a cégről, és ezt természetesen megosztom másokkal is.
Pontszám: 9.04
népszerűWocsokFérfi
Végzetúr tehetség
145 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mobiltelefonok és szolgáltatók
2. hozzászólás - 2008.12.03. 16:08:05 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Nekem is volt velük egy jó élményem, bár már(még) vodás vagyok.
Volt anno egy jó ajánlatuk, mert résztvettem egy netes promócióban. fix havidíj, lebeszélhető, egymás között ingyen...
Átvitem 4 számot a rózsaszínektől. Kijön az első havi számla, és minden összeg duplán szerepelt rajt. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, azt mondták bocs, valamit elböktek, menjek be a legközelebbi márkaképviselethez és rendezzük a befizetést. Mondtam ok, de ha elböknek mégegyszer valamit viszem tovább a számokat, mert hűségnyilatkozatot nem kellett kötnöm, mivel készüléket nem vettem.

Azóta rendben ment minden egész 2 hónappal ezelőtig, mikor írták, hogy megemelik a havidíjat, és többet beszélhetek le. Igen, csak erre nincs szükségem. Lehet keresek másik szolgáltatót, de azért valamikor felhívom őket nincs-e valami marasztaló ajánlatuk?!
V1 - Black Panther - Moroflex
V2 - Wöcsök - Moroflex
V3 -
Pontszám: 7.79
kedvelt tagArchandFérfi
Végzetúr tanonc
17 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mobiltelefonok és szolgáltatók
3. hozzászólás - 2008.12.03. 16:42:37
Kiváló, jót nevettem rajta:) Így kell ezt csinálni - a netes antireklámtól nagyon félnek:) Csak gratulálni tudok... Nekem nem volt ilyen, nekünk a vezetékes bunkó, és nem teljesíti a vállalt SLA-t... Még nincs semmi, amíg nem találunk másik szolgáltatót:)
Pontszám: 6.73
népszerűArchibald CunninghamFérfi
Végzetúr mester
882 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mobiltelefonok és szolgáltatók
4. hozzászólás - 2008.12.03. 17:09:02
Én vodás vagyok az ügyfélszolgálatukkal többször kellett leveleznem hülye eladó, és hibás számlázás miatt, de kárpótlásként kb 15.000 ft lebeszélhetőséget kaptam eddig, és természetesen amit az eladójuk elrontott azt is helyretették.
Kicsit macerás de megérte
V1
Pontszám: 7
kedvelt tagRazakFérfi
Végzetúr tanonc
44 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mobiltelefonok és szolgáltatók
5. hozzászólás - 2008.12.04. 01:03:53
Én is Vodafone-os vagyok, de eddig kellemes tapasztalataim vannak velük kapcsolatban!
A legutóbb a gólyabálon volt ami szponzorált a Vodafone és nagyon jópofa és ötletes volt ez részükről!
De azért az tényleg elszomorító, amit veled műveltek...
Mondjuk ez is olyan, hogy éppen ki milyen napot fog ki és melyik ügyfélszolgáltatósat.
Pontszám: 5.75
népszerűDreamFérfi
Végzetúr poronty
9 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mobiltelefonok és szolgáltatók
6. hozzászólás - 2008.12.08. 02:02:58
a kártyámon 36 forint volt. Ezen éppen hogy csörgetni tudtam.
Küldtek egy SMS-t hogy egyenlege 6 forint, és levontak 30 forintot az SMS-ért.
Hát baz**g..
Pontszám: 7.67
kedvelt tagHydro GlobusFérfi
Végzetúr mester
1245 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mobiltelefonok és szolgáltatók
7. hozzászólás - 2008.12.08. 02:06:39
Hehe. Ez tényleg, nagyon kedves...

Bár gondolom, ezek az SMSek automatikán vannak, nem? Szóval nem meglátták hogy folyton csörgetsz... gondolom.
HKK segédlet: itt vagy itt.
Drizzt segédlet: itt vagy itt.

Az első link akkor jó, ha az első oldal a legrégebbi, a másik fordítva.
Pontszám: 5.40
népszerűtlenSir NyFérfi
Végzetúr mester
846 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mobiltelefonok és szolgáltatók
8. hozzászólás - 2008.12.08. 16:11:44 (Válasz Hydro Globus #7 hozzászólására.)
Idézet: Hydro Globus - 2008.12.08. 02:06:39
Hehe. Ez tényleg, nagyon kedves...

Bár gondolom, ezek az SMSek automatikán vannak, nem? Szóval nem meglátták hogy folyton csörgetsz... gondolom.

de. nekem is néhány csörgés után küldenek egy sms-t, hogy ennyi meg ennyi az egyenlegem.
A békéért háborúzni olyan, mint a szüzességért szeretkezni!
Pontszám: 7.29
irritálóEbegab92Férfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mobiltelefonok és szolgáltatók
9. hozzászólás - 2008.12.23. 20:28:48
A Szilveszterrel csak egy bajom van.Kb. hajnali 1 óráig nem lehet telefonálni,mert leakasztják a szolgáltatót.Ja,és a legnagyobb poén,hogy december 21-én küldtem egy Tamás nevű ismerősömnek SMS-t névnapja alkalmából,és nem ment el.A vicces csak az,hogy még ma is(dec.23.)azt írja ki,hogy az üzenet küldés "várakozik".Na ennyit a gyors szolgáltatásokról...
Ebegab92-VILAG1-en (gyémánt horda)Kovales kötés tagokat keres!
Pontszám: 5.14
fórumozóLittlePetNő
Végzetúr tanonc
19 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mobiltelefonok és szolgáltatók
10. hozzászólás - 2008.12.25. 15:00:47 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Hehe - háta Vodával nekem is ilyen élményeim vannak. Tudtátok, hogy egy 9 milliós céges autót kevesebb céges és egyéb papír felmutatásával lehet megvenni, mint egy 70 Ft-os telefont hűségnyilatkozattal? Próbáljátok ki!

Ja... az első két betű stimmelt, az egyik VOlvo a másik VOdafone

Szerintem a Vodafone-nál látens papírgyűjtük vannak a háttérben, akik előző életükben egy MÉH telepet üzemeltettek, vagy guberáltak, vagy úttörő korukban kizráólag a papírgyűjtéssel értek el sikerélményt, más magyarázat nincs rá, hogy ekkora feneket kerítenek mindennek.

Nálunk egy nagyobbacska céges flotta-telefon előfizetés van. (Vodás) Azért nem tudtunk idén bővíteni rajta, mert külön vizsgálták a céget, a bővítéshez. Nem volt elég, hogy 5 évnél régebbi előfizetők vagyunk, hogy minden számla pontosan beérkezik, hogy havi súlyos összeget hagyunk ott, hogy nálunk van minden papír - még órákat akartak vele szöszölni, másnapra akartak vele elkészülni. Mondjuk, hogy majd jövőre ... őrület!
Pontszám: 6.40
népszerűPrincess SerenityNő
Végzetúr
57 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mobiltelefonok és szolgáltatók
11. hozzászólás - 2009.01.05. 18:26:29
Nem tudom, másoknál mi lehet a probléma, nekem évek óta van Vodafone előfizetésem (3 is, két mobil, egy internet szabadon), és még soha semmi bajom nem volt vele.
Egyszer volt magas a számlám végösszege, de az sem a cég hibájából, hanem elfelejtettem, hogy nem csak mobilon lehet intézni a dolgokat, hanem néha ki is lehet mozdulni a lakásból.
Legyen ünnep, vagy munkanap, hétköznap, vagy hétvége, nappal, vagy éjszaka, járjak bárhol (ahol van lefedettség), még soha nem volt gondom a hívásokkal, SMS-ekkel, NET-tel.
A telefonok közül nekem az SE a kedvencem (most is az van). A kb. 10 márkából, amit eddig használtam, ez az egyetlen, ami még sose hagyott cserben. A többinek vagy a software-e, vagy a hardware-e kaputt lett egy éven belűl (úgy, hogy közben úgy vigyáztam rá, mint semmi másra a világon).
Ajánlom figyelmébe mindenkinek a következő linket: http://vegzetur.wikidot.com/


Kérek mindenkit (aki nem pontoz le másokat hobbyból), pontozza a hozzászólásaimat, mert nekem fontos a véleményetek! Köszönöm

Legyőztem a halált!

Üdv: P. S.
Pontszám: 7.18
utáltOdassyanFérfi
Végzetúr poronty
9 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mobiltelefonok és szolgáltatók
12. hozzászólás - 2009.01.12. 21:23:16 (Válasz Princess Serenity #11 hozzászólására.)
Én T-Mobile-os vagyok de szerintem mindegyik szolgáltató kezd sz***r lenni.. Egyre jobban emelik az árakat. Emlékszem még régebben (pár éve) jóval olcsóbbak voltak a percdíjak és bevezették feltöltőkártyás módszerre azt h vannak olyan tarifák amért vannak havidíjak 600 ft körül telefonáláson kívül. Mondjuk én T-Mobile-os révén szerencsém van annyiban h legtöbb ismerősöm T-mobile-os és ezért olcsón hívom őket + előfizettem arra h havi 1800Ft-ért 900 percet lebeszélhetek havonta hálózaton belül hálózaton belül és vezetékesre, hétköznap este 10-től reggel 7-ig és egész 7végén használhatom ezt a szolgáltatást:) és télleg hasznos mert van olyan időszakom h mind a 900 percet lebeszélem egy hónap alatt és összeszámoltam h a legolcsóbb percdíjal mennyi lenne ha nem lenne ez a szolgáltatás, és kijött kb 30-40ezer ft-ra:D szóval néha vannak jó dolgok de kezdenek akk is sz**rok lenni.. a legtöbb dolog már egyre drágább ahogy a telefonok is.. ez úgy értem h 20-30 ezerért a legtöbb telefont amit lehet venni 1 rakás sz***r az árához képes mert kb fele annyi lenne max.. de ha ért az ember a telefonokhoz akk tudja h hol és milyet érdemes megvenni...
http://www.hackthat.net/df/ddos/56591/index.hack
Nézd meg a linket és segítsd a karakterem ezzel:) Aki megnézte annak nagyon köszönöm!!!:)
Pontszám: 3.33
irritálóCvalytiusFérfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mobiltelefonok és szolgáltatók
13. hozzászólás - 2009.02.13. 10:10:51
Üdv!

Nos.. elolvastam minden hozzászólást. Én magam a VF-nak dolgozom 8 éve. A leírt dolgok megmoslyogtattak. Vásárlói szempontból jogos panaszok de illene a másik oldalról is nézni a dolgokat. Nem akarok senkibe belekötni, nem akarom védeni a Yoda-fone-t. DE.. Miklós a helyes megoldás az lett volna ha másik VF üzletbe mész be. A nem márkabolti üzletek sokkal korrektebb kiszolgálást adnak, másfelől olyan mobil üzletbe menjen mindenki ahol férfi kollega van. A hölgyek fogalmazzunk úgy, hogy nem elég dinamikusak az értékesítői szakmában. Amúgy pedig a számlázásokat illeti azt kell mondjam, hogy annak a "dupla számlának" is van nyilvánvaló oka amit ha a neked eladó előre elmond nem háborogtál volna. Az ügyek több mint 50%-ban az ügyfelek értetlensége szüli a panaszt és a maradékban az eladó nem teljeskörű tájékoztatása. Nálunk 100 értékesítésből mindössze 10% panaszos és arra is van korrekt és gyors megoldás. Ha kérdésetek van írjatok.
A hozzászólást Cvalytius módosította 2009.02.13. 10:12:04-kor
Pontszám: 3.00
népszerűShiakoFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mobiltelefonok és szolgáltatók
14. hozzászólás - 2009.02.13. 11:23:34
Engem kicsit a tiéd mosolyogtatott emg.
Nem az ügyfélpanaszokról szóló rész, hanem az eleje. Szintén dolgoztam mobilcégnél, jelenleg szállodában vagyok értékesítési vezető és kiröhögne a főnököm, miközben kirúg, ha azt mondanám a vendégnek, bocs, menjen a férfi kollégához a recepción/étteremben/stb, mert jobban jár. Vagy inkább a szomszéd szállodába az út túloldalán.
Üdv:
Gabi
Pontszám: 5.38
irritálóCvalytiusFérfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mobiltelefonok és szolgáltatók
15. hozzászólás - 2009.02.13. 11:40:41 (Válasz Shiako #14 hozzászólására.)
Nézd én egyet tudok. Hogy nem a VF hibája az ami ott történt Miklóssal. Ha hozzánk jött volna be, hasonló esetben fényesre lett volna... csiszolva a csizmája. A szakmailag felkészületlen szabályokhoz teljesen ragaszkodó értékesítők (azért , hogy ne érhesse baj őket.) olyan bevételektől esnek el és visszatetszést teremtenek az olyan ügyfelek körében mint például Miklós aki cégvezető/ cégtulaj. Most ezek után szerinted Miklóst érdekli a Vodafone céges ajánlata? szerintem nem. Hiába lenne jobb mint a másik cégé. Szóval általánosítani a VF-t nem kéne. Vannak rossz, jó , nagyon jó és kiváló értékesítők. Aki esetleg rossz tapasztalatokat él meg annak könnyen negatív véleménye lesz ez tény és majdnem jogosan de mindenkinek jár még egy esély. Van aki szereti csinálni a munkáját (mint én.) és van aki csak betölti az állást. Én sem szeretem az útóbbiakat mert ő miattuk szív' más bolt és üzlet is mert általánosítják a szolgáltatót. A női kollegákról tett megjegyzés pedig nem kis tapasztalat alapján lett írva és lehet nálatok müködnek a dolgok velük, itt nem. Sem műszaki érzékük sem pedig affinitásuk nincs a téma irányt. Mintegy 80%-ban igaz ez. Mind gyakorlatra mind ügyfélszolgálatra igaz ez bár útóbbinál jobbak a tapasztalatok.
A hozzászólást Cvalytius módosította 2009.02.13. 12:03:21-kor
Pontszám: 4.75
fórumozóAwenhaiNő
Végzetúr mester
1131 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mobiltelefonok és szolgáltatók
16. hozzászólás - 2009.02.13. 12:06:47
Szervusztok!

Engem a VF-ban az zavar, de nagyon, hogy éjjel-nappal reklámozzák magukat, hogy ők milyen szuperek, miközben még a reklámjaik is idegesítőek.

Emellett nekem jók a tapasztalataim a saját mobiltársaságommal, nem is folynak ők a csapból is.

Lehetséges, hogy a munkaerő megfizetése helyett a reklámköltségeket fejlesztik? Az utóbbi ok miatt nem megyek a VF-hoz, nem fizetnek, és nem alkalmaznak szakembereket, csak csinos hölgyeket, akik lépésről lépésre végigmennek a feladatsoron, de nem értik, hogy mit is tesznek. Ez utóbbi persze általános dolog, a fizetés minél lejjebb szorítása a cél, ezért nem mernek felvenni senkit, aki valamit is tudhat.
Alkotó szívek
Szép álmokat könnyeznek:
Világ születik.
Pontszám: 5.50
irritálóCvalytiusFérfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mobiltelefonok és szolgáltatók
17. hozzászólás - 2009.02.13. 12:17:39 (Válasz Awenhai #16 hozzászólására.)
Az agresszív reklámkampány valóban nem jó de hidd el több hasznot hozott eddig mint kárt tett és a magyarországi mobil mentalitás miatt hatékony, megéri nekik. A reklámok szerintem 90%-ban telitalálatok. Ha jó reklámarc van jó a reklám is de tény, hogy a marketingesek azért hogy is mondjam.. újoncok lehetnek mert sok hiba akad. Amit írtál valószínűleg igaz. De még egy apróság. A VF rendszerében nem minden VF üzlet a VF-é. Sőt. Alig van talán 30 saját üzletük. Az üzemeltető cég tulajdonosának feladata az, hogy olyan embert alkalmazzon aki talpraesett ilyen téren és emellet tényleg segítőkész legyen és becsületes. A fizetést hagyjuk. Akik az üzletekben dolgoznak nem kapnak sokat hidd el és van, hogy sokkal többet dolgoznak mint az látszik. Nem csak annyit tesznek, hogy ülnek és néznek ki a fejükből. (bár van aki igen, ezt nem tagadom.) A másik dolog, hogy nem hirdeti magát a VF, hogy húdekafaszuper csak érdeklődést próbál kelteni illetve az, hogy a másik céget reklámjait nem látod jelenthet sokkal többet is. (ami olyan hosszú téma, hoigy csak na.) Amit írtál abban azért van átgondoladnó. Persze nem nekem, én csak egy egyszerű alkalmazott vagyok pereputtyafalva szélén
Pontszám: 5.89
fórumozóAwenhaiNő
Végzetúr mester
1131 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mobiltelefonok és szolgáltatók
18. hozzászólás - 2009.02.13. 12:28:01
Szervusztok!

Cvalytius: A cég reklámozza magát, de nem úgy, hogy minden műsor előtt lemegy valami idegesítő spot, ritkábban fut, de még nem volt rájuk panaszom.

Az agresszív reklámkampány miatt én például messzire kerülöm a céget, mert eddig úgy tapasztaltam, hogy igaz a mondás: Jó bornak nem kell cégér. Bármilyen téren vásárolok, nem a most aktuális slágertermékeket keresem, hanem amik jók. A kettő gyakran nem fedi egymást.

Nem kell bemutatnod a szolgáltatóipart, dolgoztam kereskedelmi egységben, tudom, hogy nem csak fésülködni kell az eladóknak... de aki nem ért a vásárlók nyelvén, és/vagy nem ismeri a terméktípus eladásához szükséges információkat, az kutyafülét nem ér. A szaktudás gyakorlattal pótolható, a vásárlóközpontúság nem tanulható.
Alkotó szívek
Szép álmokat könnyeznek:
Világ születik.
Pontszám: 5.75
irritálóCvalytiusFérfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mobiltelefonok és szolgáltatók
19. hozzászólás - 2009.02.13. 12:44:35 (Válasz Awenhai #18 hozzászólására.)
Mielött írnék, megjegyzés: nem ellenetek szólok és nem a VF mellett, mégha úgy is látszik. Csak beszélgetünk.

A spot lemegy de ezért a VF fizet. A TV-nek meg kell a pénz. A reklámok visszaszorítását én is szorgalmaztam de üres fülekre találtam. Amit írtál igaz, a két dolog nem fedi egymást de az utána következővel nem értek egyet. Jó bornak is kell a cégér. Azért, hogy megismerhesd a lehetőségeket. sok jó dolog van a világon és felét sem tudjuk vagy ismerjük, ezért kell a reklám. Najó tény, hogy nem ennyi de kell. A vásárló központúság pedig egy labilis képesség. Nem lehet mindenkinek egyformán tetszeni és tény, hogy tanulni sem lehet. De vannak instrukciók és hatások amikkel lehet élni. Túl sok a személyes dolog az emberek életébe amit munkahelyre is bevisznek. Lehet ezért is van ez. (amúgy ezt illetően nem kioktatni akartalak, ha úgy érezted akkor bocsánatot kérek.) Szóval valószínűleg ha a VF üzletek közül hozzám tértél volna be és a hozzám hasonlókhoz nyilván nem ilyen véleménnyel lennél. Másik dolog: én magát a mobiltelefonos ágazatot szeretem és ha nem VF-os lennék, lennék Tmob-os vagy Pannon-os értékesítő. Ha ott dolgoznék az ott felhalmozott tapasztalatok alapján támadnám vagy védeném a céget. A VF-ra azért esett a választás mert angol cég és más mentalitású mint a másik kettő. Nekem ez jött be akkor is és most is, attól függetlenül, hogy nem tartom jó tendenciának az újonnan érkező módosításokat a cég életébe. Nem egyszer mondtam, hogy abbafejezem és megyek a másikhoz dolgozni. Mégis maradtam. De a lényeg, hogy a topic azért szóljon a másikról is ne csak a VF-ról szerintem. Hisz így elég szubjektívek a hozzászólások és a téma sok rétűbb azért.
A hozzászólást Cvalytius módosította 2009.02.13. 12:48:38-kor
Pontszám: 3.80
népszerűShiakoFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mobiltelefonok és szolgáltatók
20. hozzászólás - 2009.02.13. 13:37:32 (Válasz Cvalytius #15 hozzászólására.)
Nem is azon mosolyogtam, hogy szerinted a férfi kollégák jobban tudják értékesíteni a termékeket, hanem azon, amit ajánlottál neki. És ezért veszélyes minden kolléga, mert általánosítanak róla. Óriási veszélyek vannak az ügyfélszolgálatban, amit kezelni kell tudni.

Abban teljesen igazad van, hogy reklámra szükség van. Meg kell ismertetni magad és a termékeidet a célközönséggel. Ráadásul egy olyan ágazatban, ahol nincsenek igazi különlegességek, nagyon sokat számít, hogy mennyire fogod meg azokat, akiket szeretnél. És az is igaz, hogy jelenleg itthon még nincs igazán nagy igény megfelelő személyekre a boltokban, mert a vevő az árat nézi és azon lepődik meg, ha kedvesek, segítőkészek vele szemben és nem nyűgnek tekintik. Idővel persze ez is változik majd.
A reklámok akkor jók, ha tükrözik a vállalat értékrendjét és azt közvetítik, amit eredetileg is szeretne. de a legfontosabb a jelenelgi trendek szerint, hogy elérje a célközönséget és vásárlásra késztesse. Az értékteremtés, image építés jelenleg még nem divat. Ahogy az sem annyira, hogy a meglévő ügyfeleket megtartsák, pedig az általuk terjezstett reklám sokszor többet jelent, mint a fizetett.
Csináltam tavaly egy kimutatást a marketingeredményekről és igen dúrva értékeket mutatott, hogy hányan jöttek azért, mert a tetsvér, a szomszéd vagy a haver volt és ajánlotta, stb.
A hozzászólást Shiako módosította 2009.02.13. 13:45:32-kor
Üdv:
Gabi
Pontszám: 4.33
Oldal: 123
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője